Kantoor verhuizen? Dit moet je weten!

Kantoor verhuizen? Dit moet je weten!

Heb je ervoor gekozen om je kantoor te verhuizen of zijn er kantoormeubelen die getransporteerd moeten worden? Dan staat je nog een hele opgave te wachten. Mits je niet gebruikmaakt van de juiste mogelijkheden natuurlijk. Een kantoor bestaat vaak uit meerdere sets van meubels, computers en belangrijke opslag, die zo secuur mogelijk vervoerd moet worden tijdens het verhuizen. Wij vertellen hoe je dit zo goedkoop en snel mogelijk kan doen, zonder dat het bedrijf een week stil hoeft te staan.

Kantoor en kantoormeubelen verhuizen

Heb je ervoor gekozen om te verhuizen van kantoor of hoef je alleen kantoormeubelen te verhuizen? Hoe dan ook, de verhuizing van een kantoor moet secuur en zo snel mogelijk gebeuren. Een verhuizing binnen een kantoor kan namelijk veel verstoringen in het werk veroorzaken. Dit wil je natuurlijk zo veel mogelijk beperken, ook als het maar om een kleine verhuizing gaat. Het is niet fijn als bepaalde werkzaamheden voor een langere tijd stilliggen of deadlines die niet gehaald kunnen worden. Maar het hoeft niet altijd over een gehele kantoorverhuizing te gaan. Denk ook aan een selectie kantoormeubelen die naar een opslag gebracht wordt of aan de bezorging van een bureau voor die nieuwe collega op kantoor. Het hoeft niet moeilijk te zijn, mits je het goed regelt.

Maak een duidelijke verhuisplanning

Wanneer je begint met het inpakken en verplaatsen van kantoormeubelen zonder dat er een duidelijke planning is, dan zal je merken dat het al gauw een rommeltje wordt. Hulp wordt te laat ingeschakeld en laat daardoor ook nog even op zich wachten. Ondertussen stapelen de dozen en rotzooi zich op. En werken tussen de dozen en rotzooi is voor één dag te doen, maar daar staat je kantoor niet voor een langere tijd op te wachten. Hak knopen door en maak van tevoren een duidelijke planning. Kies een week of dag dat de kantoormeubelen verhuisd moeten worden en regel de hulp ver van tevoren. Op deze manier heb je een stok achter de deur en zorg je dat de verhuizing zo snel mogelijk achter de rug is. Ook de werkzaamheden van het kantoor kunnen hier omheen gepland worden. Zo ervaar je zo min mogelijk oponthoud.

verhuizen transport verhuizing 30 kantoor verhuizen

Label de dozen

Wanneer alle dozen eindelijk op de plek van bestemming aan zijn gekomen, is het natuurlijk wel fijn om te weten welke spullen in de dozen zitten. Je moet er niet aan denken om steeds in alle dozen te moeten kijken, voordat je ze op de juiste plek kan zetten! Daarnaast weet je door het labelen van de dozen ook of je er extra voorzichtig mee om moet gaan of niet. Een doos met kussens behandel je natuurlijk wel iets anders dan een doos met glazen. Voorbeelden van goede labels? Apparatuur, computerschermen, decoratie, kantoorspullen, mappen … Ga zo maar door. Heb je een groter kantoor? Dan is het ook handig om alvast te noteren waar de spullen moeten komen te staan. Zoals een keuken, afdeling of ruimte. Scheelt je allemaal veel geneuzel!

Direct aan de slag met je transport? Dat kan!

Bereken zelf binnen 5 minuten je transport. Ben je tevreden over de prijs en je opties?
Dan boek je direct een koerier om het voor jou te fixen.

Regel betrouwbare hulp

Bij het verhuizen van kantoor kan het makkelijk zijn dat er belangrijke spullen tussen zitten, zoals dure apparatuur of belangrijke documenten. Je wilt natuurlijk dat hier niets mee gebeurd en deze via betrouwbare hulp op de juiste plek terechtkomen. In dat geval kan je makkelijk je vervoer regelen via Direct Transport. Kies voor het transport dat het beste bij jouw verhuizing past en laat de spullen veilig van A naar B brengen. Je spullen komen veilig en netjes aan, en dat voor een goede prijs!

Direct Transport inschakelen

Wil je een kantoor verhuizen of kantoormeubelen laten vervoeren? Direct Transport helpt snel en voordelig met passend vervoer. Bereken hier de prijs.